Dit jaar moet anders, beter en nog succesvoller dan vorig jaar.  
Denk jij er ook zo over? Dan starten we nu meteen.  

Wees bewust van de omgeving waarin je leeft en hoe je deze inzet voor je business. Je hebt uiteraard al referenties en er zijn ongetwijfeld mensen die geloven in  jouw business of in jouw product. Hun mening is erg kostbaar, want ze zal andere consumenten aantrekken om bij jou te kopen.

Het is dus van groot belang je tevreden klanten aan het woord te laten. Laat hen het werk doen!

Zorg ervoor dat :

  • wat je uitstraalt online, ook datgene is dat de klant heeft ervaren of zal ervaren.
  • je in interactie gaat met de klanten, stimuleer dat ze gaan liken en delen, vraag hier dus ook om.
  • je vraagt om referenties, deze kan je vervolgens gebruiken op je website, op social media, nieuwsbrief etc.
  • je toekomstige klant jou kan vinden via smartphone anywhere/anytime (google maps, mobile website…)
  • je jouw klanten niet uit het oog verliest, trigger hen met leuke updates, cadeaus, promo’s enz…

Dit kan dus enkel als je ook zichtbaar bent op de diverse social media kanalen zoals facebook, linkedin, twitter, pinterest, enz….

Is de eerste stap misschien een brug te ver? Twijfel dan niet en bekijk onze startpaketten voor social media ondersteuning of schrijf je in voor een gratis intakegesprek.

Vond je dit waardevol? ….  deel deze post dan via de knoppen op je favoriete social media 😉

Nu late we nog even een tevreden klant aan het woord:

ward Een professionele en persoonlijke aanpak, met een betaalbare start.Een eerste concrete activiteit die we samen hebben gecreëerd ziet er echt top uit. De persoonlijke samenwerking met SociAmiGo is voor mij een must om de fotostudio blijvend in de kijker te zetten via de sociale media.
– Ward Vleminckx