0 Items
AmiGoWeb
  • Startpagina
  • Meer Info
  • Help!
  • GRATIS Registreren
  • Shop
  • Contact
  • Login

Selecteer pagina

Websites

Groepslogo van Websites

Publieke groep

actief 4 jaren

Groepsbeheerders
Geen beheerders

In deze groep kan je participeren in conversaties over websites maken, en alles wat daarbij komt kijken.

  • Home
  • Forum
  • Leden 2

37 Comments

  1. Niko - SociAmiGo
    Niko - SociAmiGo op 11-10-2017 om 18:19

    Inmiddels werkt de desktop versie bij ons weer via Chrome en via Firefox getest

  2. Bram van gorp
    Bram van gorp op 10-12-2017 om 23:30

    Wij wensen elke ondernemer een sportief 2018 toe waarin je jouw talent verder kan ontwikkelen!

    • AmiGoWeb
      AmiGoWeb op 21-12-2017 om 10:30

      Bedankt voor je wens! Veel succes met de verdere uitbouw van Talent in Beweging. Wij vinden het alvast een super initiatief!

  3. Tineke Van Hemeldonck
    Tineke Van Hemeldonck op 13-12-2017 om 13:36

    Prettige feestdagen allemaal en alvast de best wensen voor 2018!
    Ik wens jullie een heel boeiend, creatief en innovatief jaar toe!

    Groetjes,
    Tineke
    ___________________________
    Tineke Van Hemeldonck – Illustratrice / grafisch vormgeefster
    info@tinekevanhemeldonck.be – 0499 23 18 31
    http://www.tinekevanhemeldonck.be – http://www.facebook.com/VanHemeldonckTineke

    • Pascale Lequesne
      Pascale Lequesne op 21-12-2017 om 10:35

      Een boeiend jaar wordt het zeker! Bedankt voor de creatieve illustraties die je voor ons maakte. Aan iedereen, DIT is dus Tineke die de amusante cartoons van AmiGoWeb heeft gemaakt. 🙂

  4. Videowize
    Videowize op 18-12-2017 om 09:24

    Wij wensen dat 2018 een jaar mag worden met een sterk geloof in ondernemerschap! Dat kan 2 kanten op: dat je overtuiging in je eigen onderneming / product of dienst mag groeien en dat collega-ondernemers dat je herkennen als een sterke ondernemer waarop ze willen inzetten! Voor in de privésfeer: een goede gezondheid, veel liefde en heel veel boeiende momenten. Zalig kerstfeest en gelukkig Nieuwjaar!

    Marco Lisi

    • AmiGoWeb
      AmiGoWeb op 25-12-2017 om 12:25

      Wat een mooie wens! Wij geloven ook zeer sterk in ondernemerschap en de opportuniteiten en mogelijkheden die hieruit voortvloeien. Nu en in de toekomst. Wij weten dat je een expert bent in je vak, Marco. Wij wensen je opnieuw een succesvol jaar met je onderneming en uiteraard ook alle mooie dingen die het leven te beiden heeft. We zien elkaar weer in 2018! 🙂

  5. Saskia Smet
    Saskia Smet op 18-12-2017 om 15:53

    Prettige feestdagen en een schitterend 2018 toegewenst!

    • AmiGoWeb
      AmiGoWeb op 25-12-2017 om 12:35

      Bedankt Saskia! Jij ook fijne feestdagen en een fantastisch 2018 toegewenst!

  6. Kenneth de decker
    Kenneth de decker op 19-12-2017 om 09:32

    We wensen iedereen een ondernemend 2018, met de perfecte balans tussen werk en privé. Het is belangrijk om dit altijd af te wegen, want de grootste steun en energie krijg je vanuit…het thuisfront.

    Stel dat je een moeilijk momentje hebt, vergeet niet: we hebben heel wat Media Mirrors, zodat je kan reflecteren in de spiegel ;-).

    • AmiGoWeb
      AmiGoWeb op 25-12-2017 om 12:41

      Wij houden wel van reflectie! 🙂 Bedankt voor je wens Kenneth. Goed idee wat betreft de spiegels! Leuke tip voor de ondernemers onder ons.

  7. Stephanie
    Stephanie op 19-12-2017 om 11:28

    Prettige feestdagen en een succesvol 2018.

    • AmiGoWeb
      AmiGoWeb op 25-12-2017 om 12:42

      Bedankt Stephanie!

  8. Fik Verbiest
    Fik Verbiest op 19-12-2017 om 12:05

    Wij wensen jou en al wie je liefhebt …
     de geborgenheid van een baby in de moederschoot
     het doorzettingsvermogen van nieuw leven dat geboren wordt
     de ontvankelijkheid van een zuigeling
     de verwondering van een peuter
     de fantasie van een kleuter
     de onbevangenheid van een kind
     het enthousiasme van een tiener
     het idealisme van een adolescent
     de bedachtzaamheid van een volwassene
     de wijsheid van een ouderling

    En doorheen dit alles … “innerlijke rust” …
    als bron en bestemming van Alles wat is.

    • AmiGoWeb
      AmiGoWeb op 25-12-2017 om 12:49

      Beste Fik, we willen je nog even bedanken voor onze super leuke samenwerking tijdens onze eerste Social Coffees in Antwerpen (Mortsel en Boom). We kijken alvast uit naar 2018!

  9. Eric Lippens
    Eric Lippens op 20-12-2017 om 06:42

    NoNoMa wenst elke ondernemer een denderend 2018 waarin geen berg te hoog is om te beklimmen! Volg je droom en voer hem uit!
    En begin eerst met een goed doordacht plan uiteraard….:-)

    • AmiGoWeb
      AmiGoWeb op 25-12-2017 om 12:55

      Inderdaad… Droom niet je leven, maar leef je droom. Prettige feestdagen Eric!

  10. Victor Maes
    Victor Maes op 20-12-2017 om 17:24

    Namens De Universiteit van het leven en mezelf willen wij jullie allen fijne kerstdagen een gezond & inspirerend 2018 wensen;

    • AmiGoWeb
      AmiGoWeb op 25-12-2017 om 12:59

      Bedankt voor je wens Victor!

  11. Kjelle
    Kjelle op 21-12-2017 om 10:34

    Met Instahome wensen we jullie waanzinnig leuke feestdagen toe en bergen plezier in 2018 ??

    • AmiGoWeb
      AmiGoWeb op 25-12-2017 om 12:45

      Beter bergen plezier dan bergen sneeuw! 😉 Bedankt Kjelle voor je wens!

  12. Gert verlinden
    Gert verlinden op 22-12-2017 om 15:52

    Prettige eindejaarsdagen met veel inspirerende ideeën van een ondernemend 2018 !

    • AmiGoWeb
      AmiGoWeb op 2-01-2018 om 15:00

      Bedankt Gert! We gaan er tegenaan in 2018! 🙂

  13. wanda
    wanda op 30-01-2018 om 15:00

    spannend 🙂

    Onze visie:

    Wij willen mensen dichter bij elkaar brengen , tijd voor elkaar hepen maken. Daarom helpen wij hippe koppeltjes en leuke gezinnetjes met een unieke beleving zodat ze de gelegenheid krijgen om warmte en gezelligheid te delen met elkaar. Kortom …. gelukkiger te zijn

    Onze missie:

    Wij helpen hippe koppeltjes en leuke gezinnetjes tijd te maken voor elkaar via een unieke overnachtingsformule midden tussen de grazende koeien op onze klaverweide. Door ons uniek stukje open landschap te delen met deze lieve mensen hopen we ze dichter bij elkaar te brengen en levenslange herinneringen te creëren.

    • AmiGoWeb
      AmiGoWeb op 3-02-2018 om 15:17

      Wat een fantastische missie -visie. Wij denken oprecht dat dit een super idee is! Laat ons weten waar we meer info kunnen vinden. Veel succes!

  14. LUC nOUWEN
    LUC nOUWEN op 30-01-2018 om 22:40

    Sint-Jozefhoeve Teambuilding
    Visie: We willen mensen stimuleren om zichzelf en de anderen, door samenwerking, beter te leren kennen. Zodat men zelfbewuster en positiever in het leven staat, zowel op het werk als in het sociale leven.

    Missie: Met de Management Drives methodiek koppelen we de theorie aan de praktijk met het nodige gezond boerenverstand. Op een ongedwongen manier met de voeten in het gras. We brengen teambuilding naar een hoger niveau, met een duurzaam karakter en een hoog fun-gehalte

    • AmiGoWeb
      AmiGoWeb op 3-02-2018 om 15:18

      Super! Hier is duidelijk over nagedacht.

  15. stijmans carolien
    stijmans carolien op 3-03-2018 om 14:08

    Hi iedereen,

    ik ben Carolien, coach bij W I N D H O R S E. Coaching met behulp van paarden.

    Graag zou ik de tool GOOGLE BEDRIJFSPAGINA opzetten, maar loop tegen volgend probleem aan.
    Mijn coachings gaan door in de buitenlucht, in de wei waar mijn paarden gestald staan. Deze locatie heeft officieel geen huisnummer waardoor het niet mogelijk is om mijn bedrijf – volgens Google – te localiseren.
    Google stuurt nl een postkaart met activatiecode naar het opgegeven adres door teneinde jouw bedrijfspagina te bevestigen. Het opgeven van mijn postadres (waar ikzelf woonachtig ben) is geen optie, omdat mijn coachings op een ander adres (aan de stal) doorgaan.

    Hebben jullie een idee hoe ik alsnog een Google Bedrijfspagina kan opzetten?

    Groetjes, Carolien

    • Niko - SociAmiGo
      Niko - SociAmiGo op 4-03-2018 om 11:23

      Hallo Carolien,

      Bij Google mijn bedrijf heb je ook de mogelijkheid om aan te geven dat je goederen of services levert binnen een bepaald gebied.

      Google Mijn Bedrijf Services binnen gebied

      Geef dit bij de aanvraag op, en vul je officiële vestigingsadres in (thuis). Je krijgt de verificatie code dan thuis opgestuurd. Dit adres wordt echter niet weergegeven door Google.

      Als het een vaste locatie is waar je altijd zit, en je wilt deze weergeven in Google (voor o.a. navigatie), dan zou je na je verificatie de locatie kunnen updaten. In sommige gevallen wil Google dan helaas opnieuw het adres verifiëren. De enige mogelijkheid is dan nog om direct contact op te nemen met Google met het verzoek dit manueel te doen.

  16. stijmans carolien
    stijmans carolien op 1-04-2018 om 16:40

    Ik heb al mijn FB-vrienden van mijn privé-account een uitnodiging gestuurd om mijn bedrijfspagina te liken. Sommigen hebben dit gedaan, anderen niet.
    Bestaat er een mogelijkheid om diegenen die dit nog niet gedaan hebben, alsnog aan te zetten om dit te doen? En zo ja, hoe dan?

    • Niko - SociAmiGo
      Niko - SociAmiGo op 2-04-2018 om 18:46

      Hallo Carolien,

      het is niet mogelijk om voor een tweede keer een uitnodiging te sturen om je pagina te liken. Wat je zou kunnen doen is een privé bericht sturen naar je FB-vrienden om te vragen je pagina te liken.

      Een goede strategie is om alle ‘zakelijk’ gerelateerde zaken op je bedrijfspagina te plaatsen, en daarna (indien relevant) op je persoonlijke profiel te delen. Je deelt dus vanaf je bedrijfspagina op je privé. Op die manier bereik je ook je FB-vrienden met je boodschap, maar stuurt ze wel naar je zakelijke pagina toe.

      Wil je iedereen bereiken kan je het beste werken met een bericht wat je promoot. Organisch bereik van FB wordt steeds minder. Als je iets op je bedrijfspagina plaatst zal slechts een klein deel van jouw volgers daadwerkelijk het bericht in zijn feed te zien krijgen.

  17. Els Peleman
    Els Peleman op 11-04-2018 om 16:02

    Ik ben actief op LinkedIn, Twitter en Facebook en pas bij elk een aangepaste strategie toe:
    – Op LinkedIn post ik mijn blogs en ander interessant maar zakelijk nieuws
    – Op Facebook en Twitter doe ik dit ook, maar op Facebook werk ik ook nog met een #taaltip-woensdag waarbij ik de volgers inzicht geef in mijn “vertaalproblemen”. Zo leren ze zelf ook iets bij. Op Twitter probeer ik met enige regelmatig ook blogs te herhalen.

    Bij elk van deze kanalen leid ik ze niet nog eens echt expliciet naar mijn website. Is dit nodig of mag dit impliciet (de blogs verschijnen bijv. standaard op mijn website onder de rubriek Vertalersavonturen)?

    Hoe kan ik meten of dit ook ergens geapprecieerd wordt en op termijn ergens toe zal leiden? Op Facebook probeer ik regelmatig de volgers te triggeren om te reageren of hun appreciatie te laten blijken (zo heb ik vorig jaar gevraagd of ik wel of niet moest doorgaan met de FB-taaltipwoensdag).

    • Niko - SociAmiGo
      Niko - SociAmiGo op 12-04-2018 om 18:55

      Hallo Els,

      Super dat je er zo actief mee bezig bent. Met je huidige strategie werk je aan bewustwording in informatie voorziening. Je zal op deze manier dus ook een expert positie opbouwen.

      Het verdient wel aanbeveling om regelmatig te linken naar je website. Het beste direct naar het blog artikel waar je over post. Je kan bijvoorbeeld een korte intro in de post plaatsen, en vragen om verder te lezen op je website.

      Het resultaat daarvan is dat je extra links naar je website krijgt. Extra links leveren extra bezoekers op. Indien je relevante content bied (en ik weet dat je dat doet), dan zullen bezoekers ook even blijven om verder te lezen. Google registreert dit, en zal je daardoor ook een hogere ranking geven. Dit versterkt dus ook je zoekresultaten vanuit Google.

      Bovendien kan je in Google Analytics dan gaan kijken waar je verkeer op bepaalde pagina’s vandaan komt. Zo kan je dus ook gaan beoordelen wat de impact van bijvoorbeeld je Facebook posts is.

  18. els Peleman
    els Peleman op 11-04-2018 om 16:08

    Hoe kan ik ‘onbekenden’ via social media aanzetten om zich in te schrijven op mijn nieuwsbrief? Momenteel zijn het aantal inschrijvingen op mijn nieuwsbrief (die al hebben bevestigd dat ze ook na het ingaan van de GDPR mijn nieuwsbrief willen blijven ontvangen) allemaal concurrenten/collega’s. En dat is niet het hoofdpubliek waarvoor ik nieuwsbrieven schrijf (al kan ik die groep wel niet volledig buitensluiten, omdat daar ook best wel werk van komt);

    • Niko - SociAmiGo
      Niko - SociAmiGo op 12-04-2018 om 19:35

      Hallo Els,

      allereerst wil ik duidelijk maken dat je met organische posts op bijvoorbeeld Facebook slechts een gedeelte van je volgers bereikt. Om iedereen te bereiken dien je tegenwoordig gebruik te maken van een advertentie.

      In jouw business is Social Media geschikt om de eerste stappen van ons marketing model te doorlopen. Dus bewustwording en interesse opwekken. Buiten je concurrenten/collega’s is het lastig om de juiste doelgroep te bereiken omdat deze vrij breed is. Indien iemand van buiten jouw netwerk op zoek is naar een vertaling zal deze waarschijnlijk zoeken via Google.

      De blogs die je schrijft dragen daar aan bij, en door deze te delen op Social Media, genereer je extra verkeer en verhoog je ook weer je ranking. Met andere woorden, je Social Media zal het geheel versterken. Daarnaast bouw je ook een expert positie op. LinkedIn is hierbij voor jou een belangrijk kanaal.

      Maar om terug te komen op je vraag. Hoe krijg je potentiële klanten dus zover dat ze inschrijven op je nieuwsbrief? … We gaan ervan uit dat iemand die je post ziet, op dat moment op zoek is naar een vertaling, en deze in de oriënterende fase zit. Dan zou je deze kunnen aanspreken met bijvoorbeeld een post: “10 zaken waar je op moet letten als je een technisch document wilt vertalen vanuit het Duits naar Nederlands.” … Of … “in 5 stappen naar een geslaagde vertaling vanuit het Duits naar Nederlands” … vervolgens deze leiden naar een landingspagina, waar ze een Opt-In mogelijkheid hebben en dan je funnel in gaan.

      In de volgende challenge #9 gaan we iets dieper in op landingspagina’s en funnels.

      Om echter ‘onbekenden’ via Social Media zo te laten inschrijven op je nieuwsbrief is een illusie. Deel je echter regelmatig je blogs, en iemand heeft al een paar keer je post voorbij zien komen en je blog vervolgens gelezen, dan zal deze wellicht wel bereid zijn om in te schrijven. Immers voor deze persoon is het dan relevant en interessant. Bied dan een mogelijkheid voor deze bezoeker om zich via jouw site in te schrijven om op de hoogte te blijven van nieuwe posts.

  19. Kristina De Loore
    Kristina De Loore op 3-12-2018 om 15:37

    Visie: ” Schepping ” Door mijn inspiratie en creatie mensen gelukkig maken en inspireren om zelf te creëren.

    Missie: vanuit de doorgedreven kennis van mijn ambacht ( juweelontwerper-edelsmid) mensen in korte of langer workshops, privé cursus, kennis laten met het mooiste en meest magische ambacht. Vanuit mijn creatieve authenticiteit mooie en unieke handgemaakte juwelen maken voor mijn klanten. Juwelen om te koesteren.

    • AmiGoWeb
      AmiGoWeb op 11-12-2018 om 09:57

      Prachtig Kristina! De meest magische ambacht… Dat gaan we zeker onthouden! 🙂

Alle Categorieën

  • Adverteren
  • Algemeen
  • Branding
  • Business Development
  • Content Marketing
  • Doelgroepen
  • Educatie
  • Email Marketing
  • Events
  • Fotografie
  • Fundament
  • Informatie
  • Instructionals
  • Lessen
  • Marketing
  • Mentoring
  • Mindset
  • Mobiel
  • Netwerken
  • Nieuws
  • Op de koffie bij…
  • Positionering
  • Publicaties
  • SEO
  • Social Media
  • Strategie
  • Tips & Tricks
  • Tools
  • Video Communicatie
  • Web development
  • Wordpress

Recente Artikelen

  • 4 tips voor een sterke online community
    4 tips voor een sterke online community
  • Teksten optimaliseren voor online gebruik
    Teksten optimaliseren voor online gebruik
  • Instagram Reels voor bedrijven
    Instagram Reels voor bedrijven
  • Instructional: Hoe doe je een zoekwoordonderzoek voor SEO / SEA?
    Instructional: Hoe doe je een zoekwoordonderzoek voor SEO / SEA?

Belangrijke Pagina’s

  • Over Ons
  • Gratis Registreren
  • Algemene voorwaarden & Privacy
  • F.A.Q.’s
  • Ðinero’s
  • Timeline
  • Help ons groeien!

Ontworpen door Elegant Themes | Mogelijk gemaakt door WordPress

© Copyright  2022 - SociAmiGo