De meerwaarde van jouw organisatie ligt vooral in je authenticiteit en de manier waarop jij naar de wereld kijkt. Wat geef jij terug? Waar geloof jij in? Het zijn belangrijke pijlers om je op te richten. Ze zullen van groot belang zijn in je marketingstrategie.

Je kan hier onder de vragenlijst invullen en krijgt meteen je visie & missie te zien. Veel succes!

  • De meerwaarde van jouw organisatie ligt vooral in je authenticiteit en de manier waarop jij naar de wereld kijkt. Wat geef jij terug? Waar geloof jij in? Het zijn belangrijke pijlers om je op te richten. Ze zullen van groot belang zijn in je marketingstrategie.

    Je kan hier onder de vragenlijst invullen en krijgt meteen je visie & missie te zien. Veel succes!
  • Omschrijf hier kort uw product of dienstverlening:
  • Geef in 1 of 2 woorden je doelgroep, bijvoorbeeld: zwangere vrouwen of startende ondernemers .....
  • Wat bied je deze doelgroep? Wij helpen deze met: ...
  • Welk probleem los je voor hen op?
  • Hoe los je deze op? Ik help hun met hun probleem door: ...
  • Wat is het eindresultaat voor jouw klanten? Ik help hun met hun probleem zodat ze: ...
  • Welke meerwaarde bied je? Wat maakt jouw product of dienst zo uniek? Mijn product / dienst is ...
  • Waarom geloof je in je product. Wat is de achterliggende reden waarom je doet wat je doet? (buiten het financiële deel) Wij willen...
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.