De meerwaarde van jouw organisatie ligt vooral in je authenticiteit en de manier waarop jij naar de wereld kijkt. Wat geef jij terug? Waar geloof jij in? Het zijn belangrijke pijlers om je op te richten. Ze zullen van groot belang zijn in je marketingstrategie. Je kan hier onder de vragenlijst invullen en krijgt meteen je visie & missie te zien. Veel succes!Product*Omschrijf hier kort uw product of dienstverlening: Doelgroep*Geef in 1 of 2 woorden je doelgroep, bijvoorbeeld: zwangere vrouwen of startende ondernemers ..... Wat*Wat bied je deze doelgroep? Wij helpen deze met: ... een ervaring een beleving onze expertise Probleem*Welk probleem los je voor hen op? verkeerde en te hoge investeringen geen of slechte informatie tekort aan tijd stress Hoe*Hoe los je deze op? Ik help hun met hun probleem door: ... consistentie in dienstverlening het aanbevelen van het juiste product snel en makkelijk te antwoorden toegankelijk te zijn Resultaat*Wat is het eindresultaat voor jouw klanten? Ik help hun met hun probleem zodat ze: ... zich kunnen focussen op hun eigen vak meer vrije tijd hebben meer omzet maken efficiënter kunnen werken beter kunnen slapen gelukkiger zijn zich hier geen zorgen over hoeven maken Uniekheid*Welke meerwaarde bied je? Wat maakt jouw product of dienst zo uniek? Mijn product / dienst is ... duurzaam ecologisch verantwoord innovatief vernieuwend grensoverschrijdend Waarom*Waarom geloof je in je product. Wat is de achterliggende reden waarom je doet wat je doet? (buiten het financiële deel) Wij willen... een betere wereld creëren onze maatschappij verbeteren Voornaam* E-mailadres* PhoneDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.